woensdag 10 juni 2015

Alles stroomt

Het is verbazend om te zien wat er gebeurt als je eenmaal een besluit genomen hebt, dat echt past bij onze kern. Alsof alles en iedereen daarop heeft zitten wachten en nu met precies datgene komt wat je nodig hebt. Het gevoel van financiƫle vrijheid - al duurt het nog even - maakt dat ik veel minder benauwd met geld omga.... en vanaf dat moment stroomt het toe. De belastingteruggave was (veel) meer dan verwacht, en Kees heeft weer twee mooie opdrachten binnen.

Ook de lichte onzekerheid wat er gaat gebeuren als ik straks zonder vaste inkomsten zit, en hoe ik aan werk zal komen, is nu minder. En alsof het zo heeft moeten zijn krijg ik twee mailtjes in mijn inbox van oude contacten die weer eens met mij willen bijpraten. Niet dat ik verwacht daar gelijk opdrachten uit te krijgen, maar het begint bij zo veel mogelijk mensen laten weten dat je beschikbaar bent. Op deze manier ben ik steeds aan mijn klussen en opdrachten gekomen.

Ik geloof dat dit te maken heeft met energiestromen die je niet ziet maar wel voelt. Als je weet wat je wilt en daarop focust, dan worden die energiestromen in gang gezet en ben je je veel bewuster van de mogelijkheden die zich plotseling voordoen. Het lijkt magie, maar het heeft vooral te maken met het zien en grijpen van kansen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten