zaterdag 27 februari 2016

Maaltijdbox

Wat leek me dat altijd ideaal - dat er een doos thuis bezorgd wordt waar alles in zit voor 3 of 5 maaltijden voor 2 personen. Alles vers en biologisch, met heerlijke unieke recepten. Ik zag mezelf deze doos al uitpakken als een soort kerstpakket: verrassing na verrassing.

Om diverse redenen heb ik zo'n box tot vorige week nog nooit besteld. Toen de ASN kwam met een flinke korting op diverse boxen, in een week dat Kees en ik elke dag en avond afspraken hadden en maar weinig tijd voor boodschappen, heb ik het toch gewaagd. Een paar dagen geleden werd de Streekbox bezorgd en het voelde inderdaad als een kerstpakket. Ik heb er al één maaltijd mee gemaakt en vanavond de tweede. Ik zal het zeker nog eens bestellen als er weer drukke weken aankomen, hoewel de prijs wat hoog is om het wekelijks te doen. Maar voor nu: heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten