vrijdag 23 oktober 2015

Notitieboeken van steen

En dan hou ik echt van internet! Hoe anders was ik er ooit achter gekomen dat een klein innovatief bedrijfje in Utrecht een briljante manier heeft bedacht om papier van steen en gerecycled plastic te maken? Omdat steenpulp nooit van mindere kwaliteit wordt, is het niet alleen in eerste instantie duurzaam, maar gewoon voor eeuwig duurzaam. En dit bedrijf, On the Rock, maakt er echt supermooie notitieboekjes van. Ik heb een zwak voor notitieboekjes (en gebruik ze ook veel) dus ik kon niet anders dan dit Kickstarter Project helpen. Ze zijn nog lang niet bij het benodigde kapitaal, dus als je ook van mooie boekjes en kekke innovatie houdt, ga dan vooral even kijken op hun site. En als je niet van mooie boekjes en kekke innovatie houdt ook, want anders krijg ik mijn stenen notitieboekje ook niet....

Een boek van steen! Gaaaaaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten