woensdag 21 oktober 2015

Nieuw abonnement

De contractduur van mijn telefoonabonnement is verlopen en ik ben op zoek gegaan naar een nieuw abonnement. Ik zit al jaren bij Vodafone en hoewel het voor mij geen voorwaarde is dat ik daar blijf, ben ik wel eerst daar gaan kijken. Natuurlijk heb ik verlekkerd naar de iPhone 6s-aanbiedingen gekeken, die best aantrekkelijk waren. Maar daarna viel de blik op mijn vertrouwde iPhoontje die het nog uitstekend doet (anderhalf jaar geleden 2e hands gekocht) en heb ik besloten om een sim-only abonnement te kiezen.

Dat blijkt nog veel aantrekkelijker. Voor hetzelfde bedrag heb ik morgen 7 GB (nu 500 MB) en onbeperkt bellen en sms-en (nu 200 minuten). Ik heb gelijk de Spotify app op m'n telefoon gedownload zodat ik vanaf morgen ook onderweg naar nieuwe muziek kan luisteren, en ik kan met een gerust hart grappige kattenfilmpjes op Facebook kijken zonder hartverzakking aan het eind van de maand. Het loont dus behoorlijk om nog even zuinig te zijn op m'n huidige iPhone!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten