dinsdag 28 juni 2016

Gadgets

Vorige maand zag ik een recensie op internet voorbijkomen van de Moleskine Smart Writing Set en oh wat wilde ik die graag hebben! Stel je voor, gewoon lekker pen en papier gebruiken (nog steeds mijn favoriete manier van schrijven) maar ondertussen alles - as you write - ook digitaal opslaan door de speciale pen (die je zowel moet opladen als vullingen voor moet hebben!) en het speciale Moleskine notitieboekje. Verschillende kleuren, transcriptie, delen selecteren voor editing, gelijk mailen of posten... alles is mogelijk. Wat een uitvinding!

Maar wel weer 'een ding' natuurlijk. Ik heb voor de komende jaren genoeg notitieboekjes en mijn Waterman vulpen doet het ook nog wel even. Ik bleef er echter maar aan denken en heb daarom besloten het op mijn 30-dagen-lijst te zetten. Als ik het na 30 dagen nog steeds wil, dan is het geen impuls meer, maar wil ik het écht. De 30 dagen waren nog niet voorbij (en ik dacht er nog steeds veel aan) toen ik de smart writing set tot mijn grote verrassing als cadeau kreeg van twee samenwerkingspartners, als blijk van waardering. Zo leuk en zo persoonlijk!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten