maandag 4 juli 2016

Herinneringen

Tijdens het opruimen van de berging bleef ik mijn doos vol met herinneringen (brieven, medailles, foto's, mijn eerste schoentjes) maar heen en weer schuiven. Ik had er ruim twee jaar geleden toen ik bij Kees introk voor het laatst naar gekeken en ging er van uit dat de doos hooguit af en toe een aanvulling zou krijgen, maar dat opruimen niet nodig is.

Maar iets toevoegen zou een uitdaging worden, omdat de doos helemaal vol zat. Dus heb ik toch de doos vanuit de berging mee naar boven genomen en ben er weer eens door heen gegaan. En hoewel ik ook weer wat heb weggegooid, was het doorspitten van al die herinneringen zo leuk, dat ik denk dat ik dat wel jaarlijks wil doen. Want als ik die doos heb en ik doe er niets mee, dan kan de hele doos wel weg. En dat is ook jammer, want ik ben al mijn klasgenootjes van klas 6 weer tegengekomen, heb weer uren door Amherst (USA) gedwaald waar ik gestudeerd heb (ook een leuke foto teruggevonden van een vriend die ik daar ontmoet heb en die dinsdag komt eten) en heb mijn vrijgezellenfeestje helemaal opnieuw beleefd. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten