vrijdag 22 juli 2016

Bijzondere eer

Vanmiddag hadden Kees en ik voor ons heel bijzonder bezoek: Gerhard Hormann en zijn vrouw kwamen bij ons lunchen. We hebben daarna nog een rondleiding door de Kolenkitbuurt gegeven en een biertje gedronken bij café het Lommertje.

Gerhard Hormann heeft verschillende boeken geschreven en vooral zijn eerste (non-fictie) boek "Hypotheekvrij" heeft Kees en mij geïnspireerd tot het leven dat we nu leiden. Ook zijn latere boeken zoals "De omgekeerde Werkweek" en "Het Nieuwe Nietsdoen" gaan over precies dat wat wij belangrijk vinden: werk doen wat je leuk vindt en je lasten zodanig verlagen dat je vooral veel vrije tijd hebt. Omdat je huis vaak de hoogste maandelijkse lasten heeft, is je hypotheek aflossen volgens hem een belangrijke eerste stap. Precies waar Kees en ik mee bezig zijn!

Het was heel leuk om een hele middag met hem en zijn vrouw te praten over de dingen die ons bezig houden, en ik ben heel vereerd dat hij bij ons op bezoek is geweest. Hij is toch een soort van held voor mij :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten