donderdag 2 juni 2016

Weer terug in Amsterdam

Eergisterenavond zijn we teruggekomen uit Zuid Frankrijk, na 8 heerlijke dagen daar. Ik had tijdens de vakantie nog willen bloggen, maar het is er niet van gekomen. Dat wil zeggen dat ik er de tijd niet voor genomen heb, want ik heb ook lekker veel geluierd natuurlijk.

Zo'n vakantie, weg uit de vertrouwde omgeving met de dagelijkse routines en 24/7 met Kees, heeft mij veel geleerd over mijzelf. Onder andere dat ik het heerlijk vond zoveel tijd met Kees door te brengen, dus dat is fijn. Maar ook over minder voor de hand liggende dingen, bijvoorbeeld dat ik geen reiziger ben. Dat is best een vervelend besef omdat ik heel graag wel een reiziger wil zijn. Maar ik ben het niet en het kost best moeite om dat zo te zeggen. Iedereen houdt toch van reizen?

En natuurlijk denk ik bij terugkomst altijd met heel veel plezier terug aan al die mooie dingen die we hebben gezien en hebben gedaan. Ik weet ook dat reizen mij rijker maakt, dat de ervaringen mij nieuwe dingen leren en dat ik er op enig moment heel veel profijt van kan hebben. Maar voor nu ben ik blij dat ik weer thuis ben, waar elke dag als vakantie voelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten