donderdag 3 december 2015

Fijn werk

Op dagen als deze ben ik zo blij met mijn werk als schrijver! Ik heb weer aardig wat nieuwe opdrachten, en ben vandaag begonnen met een opdracht om anekdotes en casuïstiek te verzamelen van Publiekszaken bij de gemeente. Ik heb enkele mensen geïnterviewd en zulke prachtige verhalen gehoord. Mensen die werken met passie, wat word ik daar toch blij van!

Ik merkte het ook weer bij een bijeenkomst waar ik was voor een mogelijke nieuwe opdracht, waar professionals stralend vertellen over hun vak als strategisch adviseur waterhuishouding. Om te voorkomen dat het uiteindelijke beleidsplan een "abstract stuk van autistische techneuten" wordt (niet mijn woorden!) willen ze graag hulp van een schrijver. Samen werken met mensen die van hun vak houden is het mooiste dat er is. Wat heb ik toch heerlijk werk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten