zaterdag 26 september 2015

Professioneel

Gisteren in de bibliotheek liep ik bij toeval tegen een boek aan met tips over bloggen. Ik heb het meegenomen uit nieuwsgierigheid, en ben steeds meer geïnspireerd geraakt! Ik zal geen professioneel blogger worden denk ik, die ambitie heb ik ook niet. Maar ik blog omdat ik het leuk vind en omdat ik altijd heel blij word als iemand onverwacht tegen mij zegt dat ik hem of haar geïnspireerd heb.

Toch kreeg ik van het boek wel zin om mijn blog wat meer te professionaliseren. Ik lees tips als "meld je blog aan op Bloglovin.com" (check) en "maak een mission statement" (check). Ik heb mij nu ook aangemeld als gastblogger voor ikwoonfijn.nl en misschien dat ik nog wel meer gastblogs wil gaan schrijven. Oh en trouwens, het boek heeft ook vele pagina's met lijstjes waar je over kunt bloggen, dus ik blijf voorlopig nog wel even doorgaan met deze blog! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten