maandag 3 april 2017

Garderobe

Omdat we een tijdje terug mijn fantastische antieke kast weer hierheen gehaald hebben, is mijn kledingkast nog iets minimalistischer geworden. Ik heb niet veel kleding: 25 jurkjes, 10 vesten (lang en kort) en 3 jasjes. Ze combineren bijna allemaal met elkaar, dus dat is lekker makkelijk. Al surfend op het internet op zoek naar ideeën om een simpele maar effectieve garderobe te creëren, kwam ik op de website van project 333. Een uitdaging om 3 maanden lang met maximaal 33 kledingstukken te doen. Wow!

Gelukkig houden ze rekening met het seizoen, vandaar de 3 maanden. De niet-seizoenskleding kan naar de berging en met de resterende 33 kledingstukken moet je je 3 maanden lang kleden. Ik heb het makkelijk met vooral jurkjes: de zomerjurkjes worden 's winters gedragen met een vest en panties, dus echte seizoenskleding heb ik niets eens. Maar ik vind het wel een interessant experiment om te kijken of ik met nog minder kleding toe kan. En dan wat vaker naar de ruilwinkel, want af en toe wil je toch iets nieuws!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten