dinsdag 31 januari 2017

Minimalisme challenge

Een paar weken geleden bedacht ik dat ik toch weer aan het groeien was; zowel bepaalde delen van mijn lichaam als mijn bezittingen. Een hoed, een boek, een pen... Het zijn geen overbodige dingen, maar ik kan best gelukkig zijn zonder. Dus besloot ik om Kees voor te leggen de komende tijd weer wat te minderen met consumeren.

Kees suggereerde toen om het met meerdere mensen te doen en er een challenge van te maken op onze Facebook-pagina Circulaire Stad. Leuk! Vooral om het samen te doen, maar ook om te onderzoeken waar anderen tegen aan lopen. En wie weet houden wij of andere deelnemers er wel mooie nieuwe gewoontes aan over.

We beginnen met een makkelijke week: opruimen. De week erna proberen we het energieverbruik te minderen, de week erop onze uitgaven en de laatste week onze voeding. De challenge is vandaag, 1 februari, begonnen - wie mee wil doen vindt alle info op Facebook.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten