vrijdag 28 oktober 2016

Klankbord

Ik vind het heerlijk om te sparren met mensen. Vaak vragen ze mij of ik even hun 'klankbord' wil zijn en in die gesprekken leren we van elkaar en doen we nieuwe ideeën op. Toen ik enkele weken geleden tegen een organisatie aanliep die dat voor ondernemers doet, was ik dan ook gelijk geïnteresseerd. Het Ondernemersklankbord werkt met vrijwilligers, gepensioneerde ondernemers die (startende) ondernemers wil bijstaan met advies, en inderdaad als klankbord.

Vooral de ideologie er achter staat mij aan; het willen delen van de eigen ervaring en kennis, en het willen inspireren. Zo sta ik zelf ook in het leven: mensen willen helpen om verder te komen. Het is ontzettend leuk en leerzaam, dit traject. Ik ben nu heel hard aan het nadenken over mijn "unique selling points" om zo de juiste opdrachten en opdrachtgevers te kunnen aantrekken. Wie denkt er met me mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten