maandag 24 oktober 2016

Buy Nothing New - week 3

Deze week was al iets moeilijker - ik was bij de Hema voor de verrukkelijke chocoladeletters (sorry... blijft een zwak!) en heb in de verleiding gestaan om nieuwe dekbedovertrekken te kopen. We hebben sinds enkele maanden een kat erbij (geen Barones, wel een heuse Freule) die onze voeten onder het dekbed zo mateloos interessant vindt dat ze met klauwen en tanden er op springt. Er blijft steeds minder dekbedovertrek over dus. Ik twijfel erg of ik een dekbedovertrek tweedehands zou willen hebben en op welk moment ik zou willen vervangen. Als het niet mooi meer is, of pas als de flarden erbij hangen?

Ik heb nog niets gekocht, maar het is natuurlijk ook suf om te wachten tot oktober voorbij is en het dan alsnog te doen. Buy Nothing New gaat om bewustwording, niet om het uitstellen van koopwoede zodat je in november los kunt gaan. Benieuwd naar jullie reacties hierop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten