donderdag 1 september 2016

Professioneler

Hoewel ik al sinds maart 2013 mijn eigen bedrijf heb, ben ik nu iets meer dan een jaar echt fulltime bezig met mijn tekstburo. En het gaat heel goed! In de zomermaanden is het altijd wat rustiger - was al zo toen ik nog bij de gemeente werkte - en dus heb ik de tijd gebruikt om mijn bedrijf te evalueren. Mijn conclusie: het is tijd om mijn uitstraling te professionaliseren.

Ik heb daarom eerst een onderscheid gemaakt in de diensten die ik aanbied. Naast tekstschrijver doe ik ook redactiewerkzaamheden en ben ik natuurlijk ook schrijver - van blogs, artikelen en boeken. Daarom heb ik bij de Kamer van Koophandel drie nieuwe namen opgegeven: mijn schrijversbedrijf heet erica pierik, mijn redigeerbedrijf heet De SchrijfWijze en mijn tekstburo heet nu Buro Mani. Voor elke activiteit heb ik een website nu, naast natuurlijk mijn blog en facebookpagina. Ik ben heel trots op het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten