maandag 5 september 2016

Update

Deze week ben ik weer eens door mijn kledingkast gegaan. Met een aanleiding deze keer, want ik las op internet de tip om een mindmap te maken van wat je wilt uitstralen. In die mindmap kwamen de woorden "meisjesachtig", "lief" en "sportief" niet in voor, dus er konden heel wat bloemenjurkjes en t-shirtjurken weg. Dat geeft gelijk ruimte in mijn kledingkast, die ik voorlopig even niet op wil vullen. Ik ga voor wat tweedehands accessoires om mijn -vooral grijze - jurken van kleur te voorzien, en wil ook wat opvallende kettingen gaan dragen. Toen ik overigens daarna ook mijn sieraden doorzocht, zag ik dat ik al een paar mooie kettingen had. Sieraden die ik al tijden niet meer heb gedragen mogen weg.

Ik merk dat ik energie krijg van zo'n moment stilstaan: past het nog bij mij wat ik doe? Wat ik draag? Wat ik uitstraal? En nog meer energie krijg ik daarna van het actie ondernemen. Meer ruimte met betere kleding!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten