maandag 12 september 2016

Tekstnetwerken

Afgelopen vrijdag ben ik naar een netwerkbijeenkomst geweest. Ik ga wel vaker naar dat soort bijeenkomsten, maar deze was echt gericht op tekstschrijvers, redacteuren en communicatieprofessionals. Het thema was "Leven van de pen" en dat sprak mij wel aan. Ik doe niets liever!

De inleiding door Marcel van Driel was al zo inspirerend dat als ik daarna weg had gemoeten, het geld niet verspild was. De kern van zijn verhaal: als je wilt doen wat je leuk vindt, doe het dan 66 dagen achter elkaar, dan is het een gewoonte geworden. Gecombineerd met "500 woorden per dag is een boek in het jaar" ben ik nu elke dag een stukje verder aan het schrijven aan mijn boeken. Elke dag een stapje!

Verder heb ik nog een workshop gevolgd over LinkedIn, over marketing en over balans in je werk. Allemaal heel interessant en leerzaam, en lekker praktisch ook. Fijn om af en toe weer een flinke lading inspiratie te krijgen: ik kan er het komende jaar weer tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten