donderdag 21 januari 2016

Grootse plannen

Ik ben nu al een tijdje aan het bloggen (niet altijd even regelmatig ;-)) en mijn Facebook-pagina aan het vullen met in mijn ogen interessante artikelen. Dat doe ik vooral ter inspiratie - ik heb geen grote plannen anders dan mensen te inspireren om van 'genoeg' te genieten.

Een paar maanden geleden hebben Kees en ik samen een website gelanceerd: circulairestad.org. Hiermee hebben we wel grote plannen. Ook hier gaat het om inspiratie, maar omdat we juist veel ruimte geven aan wat je als individu zélf kunt doen om een mooiere wereld te maken, willen we de website gebruiken om echt een beweging in gang te zetten. Dat doen we door de inhoud - interviews, nieuwsberichten, korte blogs - en door de verspreiding van deze inhoud. We zijn druk bezig met het opzetten van samenwerkingsverbanden, doen maandelijks nieuwe interviews en zoeken nog steeds gastbloggers. Ons aantal volgers groeit gestaag en we krijgen veel positieve feedback. Dat geeft een goed gevoel! Samen kunnen we de wereld best een beetje mooier maken.

Ook meedoen met deze beweging?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief op circulairestad.org, en volg ons op Twitter en Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten