maandag 7 november 2016

Ruilparty

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst een ruilparty bezocht. Het is een klein netwerk van vrouwen en twee keer per jaar organiseren zij een bijeenkomst bij iemand thuis. Er komen steeds nieuwe mensen op af met verschillende smaken en maten, waardoor het aanbod divers is en er voor iedereen wel iets leuks te vinden valt.

Het is een laagdrempelige manier om je kledingkast te vernieuwen: kledingstukken die je zelf niet meer draagt vinden een nieuwe liefhebber, en zelf kun je op zoek naar leuke nieuwe items. Ik miste al een tijdje een eenvoudig zwart vest: ik heb mijn vorige vest wegens onherstelbare gaten weg moeten doen en er nog niets voor teruggevonden. Tot afgelopen zondag: een prachtig vest voor nop! Plus nog een grijs vest (draag ik nu en zit heerlijk) en een heel mooi wollen jasje. Ik heb een volle tas met kledingstukken ingeleverd, een deel van mijzelf en een deel van vriendinnen die ook hun kast hadden opgeruimd. Alle stukken die aan het einde van de middag overbleven, zijn naar Dress for Succes of de kringloop gegaan. Ik ga denk ik ook een keer zoiets organiseren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten