maandag 14 november 2016

Werkplek

Werken als freelancer kan best eenzaam zijn. Ik heb gelukkig regelmatig contact met mijn opdrachtgevers en twee middagen in de week werk ik in een winkeltje in de Jordaan voor de afwisseling. Toch merk ik dat ik het ook leuk vind om in een ouderwetse 'werkomgeving' te werken: ik word er zo lekker productief van! Daarom heb ik vorige week een ochtend gewerkt bij places.work om te kijken of het bevalt.

Een nadeel (voor mij) is dat het lidmaatschap van dit soort werkplekken aan de hoge kant is. Er is gratis wifi en koffie, en een aangename sfeer. Al die dingen vind ik voor de prijs van een espresso ook bij de koffietent om de hoek, dus ik twijfel nog steeds of het iets voor mij is. Van de andere kant ga ik ook niet bij de koffietent zitten (waarom eigenlijk niet?) terwijl ik voor deze introductie-ochtend een kwartier gefietst heb. De voor- en nadelen wegen dus nog redelijk tegen elkaar op. Hoe lossen collega-freelancers dit op?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten