zaterdag 16 april 2016

Swap till you drop!

Wat hou ik toch van mijn buurt! Weer zoiets leuks ontdekt in de Kolenkitbuurt: een ruilwinkel. Vijf dagen per week open, en elk item dat je inbrengt geeft je recht op een item om mee te nemen. Kleding, boeken, spelletjes, schoenen, tassen, zelfs panties!

Ik liep er langs toen de ruilshop dicht zat en ben de dag erop gelijk weer langs gegaan met een jurk, een legging en schoenen. Ik heb er uitgebreid rond gekeken en ten slotte een paar bronskleurige Gabor schoenen weer mee terug genomen. Koffie en thee krijg je gratis aangeboden, en op zaterdag ook een lunch als je dat wilt! Ik vind dit een hele mooie manier om laagdrempelig af en toe je kledingkast of boekenkast te vernieuwen. Op 1 mei om 15 uur is een zelfs een mega ruilparty die de hele straat in beslag neemt, zo hoorde ik. Laat maar weten als je graag wilt komen, dan organiseer ik een lunch vooraf. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten