zaterdag 22 augustus 2015

Verhuisd!

De verhuizing is achter de rug en ik zit nu n het ochtendzonnetje op mijn nieuwe balkon, met een espresso en de laptop. Ik kan wel wennen aan dit leven! :-)

De verhuizing zelf was zwaarder en langer dan ik had gedacht. Niet alleen fysiek zwaar, maar ook zwaar om het huis waar je jaren zo fijn gewoond hebt leger en leger te zien worden. Bij het inladen van het nieuwe huis was ik verbijsterd over de hoeveelheid dozen die naar binnen gebracht werden. Uiteindelijk bijna drie rijen dik voor het raam! Hoezo?? We hebben zo ontzettend veel opgeruimd dat ik zeker wist dat we bijna geen spullen meer over hadden. En wat zat er in al die dozen? Ik wist het echt niet meer... Boeken ja, dat waren de meeste dozen. Maar verder? "Deco woonkamer"? "Slaapkamer allerlei"? Heldere omschrijvingen zijn een vak apart

Maar alle dozen zijn leeg nu, we zijn redelijk ingericht en gaan zo de kunst aan de muur hangen. En dan genieten van ons nieuwe stekje!


2 opmerkingen: