maandag 19 december 2016

Kerstpakket

Dit is de tijd van het jaar waarop ik in de trein en op straat veel mensen met een kerstpakket zie zeulen. Hoewel ik weet dat het merendeel van de spullen in die doos overbodig zijn (voedsel dat je zelf niet zou kopen en het zoveelste chocoladefondue-setje) merk ik dat ik toch een beetje jaloers ben. Het was altijd zo'n feestje om die doos uit te pakken! Verrassingspakketten vind ik heerlijk.

Dus vond ik het dit jaar helemaal gerechtvaardigd dat ik ook een kerstpakket zou krijgen - van mezelf. Ik heb badbruisballen, een haarmasker en eco-geurzakjes gehaald: dingen die ik eigenlijk te luxe vind maar die ik mijzelf nu gun, want het is tenslotte een kerstpakket! Ook heb ik een edelsteenhanger gekocht, fluoriet (balans, stabiliteit), en die aan mijn sleutelbos gehangen. Zo herinner ik mezelf er elke dag aan dat balans belangrijk voor mij is. En hij is nog mooi ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten