donderdag 8 juni 2017

Kledingkast opruimen

Ik doe mee aan de Buy Nothing New-maand via een Collective Action. Dat gaat niet alleen om niets kopen, maar ook om beseffen dat je al genoeg hebt. En daar kom je achter door op te ruimen.

Het is dan een mooi voorbeeld van synchroniciteit dat je overal voorbeelden hiervan ziet verschijnen. Een vriendin die vraagt of ik wil helpen om haar kast op te ruimen, een facebookuitnodiging voor een groot kledingruilfeest en de aankondiging van de jaarlijkse rommelmarkt in de buurt. Er is zo veel, dat je je afvraagt waarom er nog zo veel nieuwe dingen gemaakt moeten worden.

De kledingruil-party heb ik veel zin in. Het betekent dat ik vlak daarvoor toch weer even kritisch mijn kledingkast induik. Het is een fijne en laagdrempelige manier om mijn kleding weer te updaten! En nodig ook, want het goede leven maakt dat ik soms al een maatje groter nodig heb ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten